Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

01 June 2009

++Hu...Hu...Hu++

Hu...Hu...Hu...Hutang...
Hek2..
Hutang...
Ayamak...
Banyak nye hutang aku..
Ngan PTPTN le yg paling byk aku berhutang..
Pastu adek aku...
Aku berjanji aku akan membayarnye secepat mungkin...

Cuba letakkan kita pada diri kita pada pemberi hutang...
Anda seorang pemberi hutang yang tidak berkelayakan..
Kerana simpanan dalam simpanan anda pun tak cukup nak pergi haji..
(huh duit tabung haji abes amek lesen.. Huk2)
Semestinya pada saat2 genting anda juga mengalami kesengkekkan..
Sebegitulah si pemberi hutang yang tidak berkeliber...

Waktu ni 5 ringgit pun rasa amat berguna...

Kalu aku la...
Aku nak bg org pinjam ye...
Mmg boleh..
Sebab kita memikirkan ..
bila masanya kita akan mengalami kesusahan yang sama...
namun amatlah kecewa bila...
Ketika susah satu apa pun tak datang..
nak buat macam mana dah takdir...

Duit... Hurm...
Abah aku kata duit tu janggut...
Cukurlah mcm mana pun nanti ada la lagi...
Duit bukanlah boleh mengukur tahap kebahagiaan kehidupan seseorang...
Hurm.. Sampai sini je... Bila ak rajin..
Aku nak cerita tentang...
mengapa duit kita perlu berkat..
hehehehhe

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails