Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

12 July 2009

++SBS yang ke berapa tah ni...++

BerMinGGu SUdAh aku KAt Parit Raja Ni..
Namun kesempatan untuk meng`online`kan diri mengekang diri aku...
Ikutkan banyak yang hendak aku buat ..
Namun apakan daya...
Takdir menentukan segalanya...
---
NeXt StORy..
--
Kebengangan aku terhadap pihak TM memang tak dpt di bendung lagi...
baek ak je yang keje kat sana... Dah kalo aku pelanggan tapi aku gak yang kena settlekan semuanya..
--
What The HeaVEn......!!!!
--
NexT StoRy..
--
Aku pening dah.. PSM 2 ni...
Keje aku tak proceed2 lagi ni...
Sekang ngah design cct ak..
ak dah pening dah ni..
--
NExT StoRy..
--
Semalam aku ada perjumpaan II untuk UTHM...
Hek2... Ada la 5 org yang dtg..
Namun 5 org ni cukup mengembirakan kan ak...
KEnapa eHH..
Aku rasa bukan ak je yang gembira...
WelCome Azhani(Nyah) , KAk Wani ( Acik) n Azizul...
Gembira ak bila berjumpa kamuorang... ( Betul ke ayat)
Banyak kenangan yang digamit bersama...
Banyak jugak le kenangan yang dibongkar sepanjang melepak di surau Perwira...
sampai masuk waktu asar... Gelak terguling jugak le bila bercerita...
Tiba2 aku terkenang Yinnah... Ana... Yong... Juli.. Ikin... Mushi and ramai lagi...
Terkenang ketika makan bubur nasik sampai nak pengsan tu... Hek2...
--
NexT StORy...
--
Ikutkan hari ni ada test memandu...
aku kena retest sebab failed aritu tu...
tapi tu la...
dulu janji 7hb .. ak balek laa...
punya la jauh ak balek.. sekali blh dia ckp JPJ dah tuka tarikh..
awat tak bgtau awal2.. Rasa nak bakar je JPJ tu...
Bengang ak bengang...
--
NExt stORy..
-
Bilaaaa laaaaaaa nak masuk internet kat umah ak ni....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails