Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

23 November 2010

~Kembalikan~

Assalamualaikum...Salam seantero Malaya.. Salah kasih sayang kepada yang berkasih sayang dan salam ceria kepada muda mudi...

Sejak akhir-akhir ni aku ada la rajin sikit-sikit nak bersenam. Isk tak sampai seminggu pun baru rajennye pun. Dah la tu kat dalam bilik je. Nak kuar malas. hehe...

Adakah kerana hendak menguruskan badan yang sudah gEmOk ini...?? Secara tidak langsung YA kowt.. Hehe.. Tapi sebenarnya aku nak kembalikan stamina yang sudah lemah ini. Yelah.. Tidak sampai sebulan lagi dah nak kena pulang ke Johor.. Eiya..Eiya.. Excited mahu menuntut kembali. Eiya..Eiya.. Har..Har happy-happy...

Tapi didalam hati aku masih mengharapkan permohonan untuk melanjutkan pelajaran diterima. Doakan aku yer... Yang memang kompem sekang ni adalah pergi INSEP selama 7 bulan. Padel si adik aku pun dapat juga cuma course dia lain. Course dia mahal.. Isk.. Takpelah dari tidak berbuat apa-apa terus membesarkan badan yang telah besar.

Walaupun sebenarnya dulu aku pernah berkata aku tak mau dah datang ke Johor. Yelah kat sana terlalu banyak kenangan tercipta. Tambah-tambah di kampus aku. isk.. Tapi demi masa depan yang lebih cerah aku perlu menepis segala-galanya.. Eiyahhhh..Eiyahhhh..Eiyaaaaaaahhhhh.. Semangat-semangat untuk menuntut ilmu mana boleh nak cari alasan...

Tapi tulah. Pulangnya mak dan abah aku dari Haji. Semua anak-anaknya keluar kembali. Kak Ilah kena pulang ke UniMap Perlis selama 6 minggu pergi kursus jugak. Aku ngan Padel kuar 7 bulan ke UTHM Johor. Apit cuti la.. Diakan tak abes study lagi. Hehehe.. Sarah jela yang nak duk rumah tu.. Naseb mu la sarah. Hehe..

Oklah sampai sini je aku nak bercoret-coret.. hehe... Salam....


Mood : Tiada mood.. isk...
Jiwa :Chacha merba...
Cuaca: Senja
Kewangan: ~Empty~
 
~No Picture Suitable for this Posting~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails