Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 October 2009

++ Malu aku tebal++

Bila jari ini mula menari...
Pelbagai persoalan bermain-main didalam fikiran aku...
Owh.. terukkah aku...
Jahatkah aku...

Owh... Hodohkah aku....
Tak cantikkah aku...

Tapi itu semuanya tidak berapa penting...
Kerana itu dunia semata-mata...

Kenapa aku hanya malu pada manusia...
Mengapa hilang maluku kepada tuhanku..

Ya Allah...
Adakah dikau mula menarik nikmatku...

Berfikir kembali...
Mengapa aku hanya sedar didalam hati...
Namun perbuatanku masih sama...
Mengapa aku hanya sedar bila bersendirian..
Mengapa aku alpa ketika kegembiraan...

Oh.. Aku malu dengan diri sendiri...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails