Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

04 February 2009

++Risalah Ooo Risalah++

Salam... Hari ini takde topik...
Tapi... Ada sedikit yang hendak diperkatakan...
=================================
APA EH??
=================================
Tadi berlegar2 le membaca risalah2 yang ditampal di dinding2 ni..Tiba2 rajin plak kan... Kecewa dan sedih rasanye.. Banyak risalah yang artikelnye bagus tapi langsung tak dapat perhatian..
Bukan nak cakap ak buat risalah org semua baca...Tapi sekurang2 nye takde la orang mengata.Waktu kita buat risalah , apa yang kita nak orang lain dapat.. Baca isinya.. Menarik... Cantik.. Berkongsi maklumat..Banyak lagi la..Tapi masalahnye sekang adalah... yang membuat risalah tu satu hal..nak design de kaler2.. siap letak gambar yang cantik agi...Full colour... cukup semua warna la ada..Tapi ingat.. Kita bukan nak hantar risalah yang berwarna..Nanti akan di Potosetet atau kat sini apa nama glamernye...Rezor.. entah le.. Kat sini br dengo.. Hahaha ..Nanti gelap hitam je risalahnye..Dah nampak comot... orang nak baca pun tak berselera..
==============================
SO LEPAS NI.
==============================
Kepada yang membuat risalah..
Berusahalah untuk menghasilkan risalah yang berkualiti dari isinya hingga ke penampilannya..
Bayangkan ketika membuat risalah anda ada ditempat pembaca.
Selami apa yang hendak diketahui mereka..
==============================
==========================
=================
========
===
=
"sampaikanlah walaupun satu ayat"

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails