Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

24 November 2009

++Buatmu++




Saat ungkapan perpisahan diucapkan...
Setiap pertemuan yang ditakdirkan mempunyai perpisahannya...
Sama ada perpisahan sementara mahupun kekal...
Perpisahan membawa maksud.. Terpisah dari diri...
Sama ada jauh mahupun dekat..
Antara perpisahan yang dirancang mahupun ditakdirkan..,

Kini saat perpisahan itu berulang kembali...
Sedih, pedih atau pilu dihati tetap perlu ditempuhi..

Semoga berbahagia Sahabat-sahabatku....
Semoga bergembira Sahabat-sahabatku...
Semoga berjaya Sahabat-sahabatku...

Istimewa buat sahabat2ku... Rina/Pija/Yati/Ita/Zira/Gee

Buat An and Efa... Sama-samalah kita menempuh hari-hari baru tanpa mereka...

2 Komen:

Unknown said...

huhuuuu...sedey la..akhirnye saat perpisahan ni tiba jua..x sggup rs..
dh mcm2 kenangn brsama...takot nnt trsilap bayangkn yg mereka ade lg ngn kita...slame ni nk g mane2 pon ramai2..tggu dlu mane yg xde lg..skrg ni dh tggl brtiga..akn rs janggal..aku doakn n harap2 smue dpt brkumpul blk nnt..insyaAllah...
Maafkn aku andai ade yg aku silap..keterlanjuran kata aku arap dimaafkn..AKU SAYANG SEMUA...hukhukk

Unknown said...

Mak aih... sedih nyer.. ayat.. bikin air mata mengalir balek ni.. udah2 le 2 kali episod pilu... mungkin sb kita dok sama2 bt apa pun sama.. tu yg sgt2 terasa....

Related Posts with Thumbnails