Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

04 November 2009

++Story By StoRy BaCk++

StoRy By StoRy BACk...

1st StoRy..
Hurm.. Sgt bosan.. minggu2 exam ni.. xtau la kenapa.. aku tak berapa nak semangat meraikan exam ni.. Mungkin sebab aku ada satu sem lagi kat sini.. Huk2.. yang len semua dah abes belaja dah.. Nape aku tak lagi...

2nd SToRy..
Owh... Running of currency... Aku takde duit dah.. Tadi sempatla menyelongkar pencuci muka mana yang ada.. naseb aku de jumpa pencuci muka kecik .. shampoo n sabun ada la yang derang letak Prime Hotel punya.. NAseb badan...

3th StORy..
Tesis aku dalam BM.. YEY.... yEY.. ErK... Ades susah rupernye buat dalam BM ni... Banyak istilah enggineering ni dalam BI.. maka pening la kepala aku... Ades... Macam kena tembak je dengan huruf ini...

4th StoRy..
Aku malas la nak tumpangkan sesiapa naek moto g kampus .. Bukan ak kedekut.. Tp ak xrasa bebas.. xpe ak masih mampu membayar duit minyak 5ringgit seminggu tu... EgO ak pun ak blh bwk lagi... Tapi Cik Rina takpe la... Hak2..

5tH StoRy
Seperti selalu. aku amat bosan bila dia busy.. Sekarang ni musim exam lagi la... Tapi xpe 6hb ni dia ada paper... So Usaha la yer.. Tau subjek tu susah.. So ak xkaco la... Ish.. Arini dia kol sekali n msg sekali jer... Ish.. Pening aku...

6tH StoRy..
Plan bagus punya telah diplankan oleh kakak yati... sepanjang cuti ini.. adues.. blh je nak pegi.. tp jgn la tempat berbayar.. duit takdek...

7Th Story..
Minggu depan 10 dan 11 haribulan ak ada paper... Utilisation dan fiber... ades... Cacat minda.... rasanya...

8tH StoRy..
Alarm aku bangun tido sekarang ni sama dengan ringtone... Maka ak xpasan la alarm ke org call... KAdang2 ak terjaga sbb ingat org call tp rupernya alarm.. Ada sekali ak tersnooze call org... Sayup2 ak dengar suara lain.. TErus ak tekan balek.. Ingat mimpi.. Hahhaha

9tH Story..
Alhamdulillah... MAsa bangun untuk Subuh ak kembali stabil.. Payahnya untuk menikmati subuh yang indah...

Dah ABes Dah.. NAnti Sambung..


Gambar... xtvt mingguan LHK... Bacaan Yasin beramai2x.. Hahaha... Sebelah tu Ita .. AJK kerohanian umah ni....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails