Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

29 December 2009

++ Hati aku ++

Khas buat tatapan umum..
Kepada Guest ke sape2 ke..
Anda boleh berkata apa2 pun..
Mmg benar saya pernah bersama anda..
Dan saya tak pernah kata itu dulu..
Kerana bila berkata dulu..
Seumpama saya melupakan dan meninggalkan..
Kalian masih didalam ingatan saya..

Namun..

Entahlah.. Keadaan tidak menyebelahi..
Untuk saya terus bersama kalian..
Di ikutkan mahu berterus terang kepada kamu..
Namun ia akan mengungkit masalah2 terdahulu..
Cukuplah.. saya menyakiti hati ex-roomate didalam blog ini..
Tidak terfikir ingin di ungkit dan terus menyakiti..
Tak bolehkah medium ini saya jadikan tempat berbicara..


Percayalah seandainya yang tidak rasa dgn saya cuba berbicara atau mengorek cerita..
Percayalah yang anda akan kecewa..
Tiada gerak bibir atau kata2 yang keluar dari mulut ini..
Saya juga tidak dilahirkan untuk berbicara ..
Namun boleh berbicara bila berfikir..
Ia kalau kata berbicara ikut emosi.. Sememangnya... Ia..
Tidak di pertikaikan..


Dan cukuplah.. untuk saya terus menyakiti hati sahabat2 saya..
Biarlah saya berbicara tentang saya..

Kalian tanpa saya.. siapalah saya...
Saya tanpa kalian.. Kalian tetap kalian...
Renung2kanlah..

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails