Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

09 March 2010

~ Malas ~

Kenapa aku merasakan hidup aku minggu ini...

Tidak terurus...

Baju bertimbun xberlipat...

Sampah merata tak disapu...

Meja yaaa amat berselerak...

Beg2x entah tak tahu dah letak kat mana...

Diri pula sangat malas...

Perut pula selalu sangat rasa lapar..

Fikiran pula melayang-layang... Tak tahu kemana...

Baca Quran pun sehelai sehari je ni... Apa nak jadi ni...

Waa... Aku sangat teruk.... Waaaaa.waaaaa

4 Komen:

I_Hate_Lolipop said...

pemalas !

Hafizah said...

Nak buat mcm mana.. dah mmg malas... Warghhh.. sgt malas....

emma said...

rajinnya baca quran. bagus. itu yang kita nak :D biasalah fizah. malas tu kan subjektif. ada ketika kita mls sgt. ada ketika kita rajin sgt2. tp yg sebaiknya seimbang je kan. akupun mls skang ni. hehehe.. sok test ctrol. caiyok2!

Hafizah said...

Rajin mende nye dah kalo satu muka jer... bukannye quran penuh tu... tafsir ni... tgk betapa malasnya aku.. tu la.. esok test control abes la... dah le test satu tidak memberangsangkan...

Related Posts with Thumbnails