Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 April 2010

~Aku..?? Tiada tajuk...~

Salam.. Posting sebelum ni adalah Link Lagu.. dari Saujana..
Terima Kasih kepada Fira kerana memperkenalkan lagu ini kepada aku..

Sangat menyentuh lirik lagu dan irama lagu ini..
Aku paling suka lirik akhirnya..

Kiranya aku hilang arah
Jalan hidupku berubah punah
Namun kasih-Nya tak pernah akan musnah
Belas rahmat-Nya terus mencurah-curah
Nur Hidayah-Nya semakin cerah 

KENAPA??

Biarlah aku sahaja yang tahu...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails