Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

18 April 2010

~kenanganku~


Dalam membelek2x gambar.. Tiba2 terjumpa gambar waktu khatam quran.. Hehehe
Terima kasih kepada Kak Awin..
Walaupun tidak didalam perancangan..
Namun dikau telah memberikan suatu majlis yang bermakna untuk diriku ini...

Berbalik kepada tujuan asal aku.. 
Jujur aku katakan...
Dewasa ini barulah aku kerap kali membaca quran..
Dulu teramat la payah...
Sebab aku tak reti dan malas..

Tapi kini.. Bila perkataannya mula lancar meluncur dari bibirku sendiri..
Gian itu kian hadir...
Sehari tertinggal terasa rugi..
Dan apabila sampai waktu wajib tinggal..
Aku merasakan seharian aku kosong.
*kerana kekosongan itulah posting ini wujud*

Lagi satu.. Sejak aku mula suka berkaroke.. Aku terfikir.. kenapa karoke aku boleh ... kenapa membaca quran aku gagap..
Sehari-hari aku sedang belajar menambah baikkan bacaan aku..
Untuk kali ini. Aku baru selesai menghabiskan surah Maryam..
Tidak sabar2x menunggu untuk membaca surah seterusnya...

Dan aku juga terfikir..
Ok tak kalau waktu LI nanti aku pergi cari kelas pengajian Quran...
Kat sini.. Dulu pernah sudah aku utarakan pendapat aku..
Untuk mewujudkan kelas quran bg yang memang tak reti membaca..
tapi xtau la.. aku utarakan kat mana..
hehehe.. xde pun.. hehehe..

Okeh.. itu saja untuk malam ni..
Arios...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails