Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

19 May 2010

~Coretan LI ku~ versi jadi dak nakal.. hehe


Today Picture ~Jom Tangani Stres~

Hari ini catatan perjalanan LI aku.. Agak menyeronokkan.. Hehehe..
Bila pikir balek mcm lawak jer...

Pagi-pagi aku dak kuar ikowt team doket... Encik naman n uncle Maniam.. Mula-mula aku je ngan Azim dalam van vannette itu.. Hehehe... Sekali turun pulak Syed ikut sekali.. Makanya... Sardinlah kitaorg.. Hehehe.. Max orang dalam van tu.. Hehe..

Seperti biasa sebelum memulakan kerja doket mesti minum dulu.. Aku segan la.. bila orang yang bayar ni.. So aku setiap kali keluar aku pasti meng`order` teh o` ais je.. Entahlah bagi aku.. Dia kerja nak cari duit bukan nak keluarkan duit.. So amek yang murah sudah.. Hehehe

Hari ini masuk kampung.. betulkan kabel yang dah terdrop... nama dia... drop wire fallen tree.. hehehhe..

Abes semua tghari kul 12...

pastu aku ikut si Syed tu gi TC Ipoh.. g bt hardcover.. mcm lawak je.. sbb pergi pastu balek.. hehehe...
Naik kete dia... Tp best gak.. sbb dia byk ckp.. bila ckp xbley nak potong..

Tiba2 aku terpikir mcm tu la agaknya bila aku bersembang ngan kwn2 ak eh.. sekali ada lagi yang lagi byk bercakap.. kena plak aku.. hahaha

balek aku kena tinggal.. hahaha.. So boring giler dok TD.. hehe

Okeh... penulisan yang cincai kerana aku nak balek kampung ni.. Daa

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails