Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

20 May 2010

~Coretan LI ku~ Versi Gambar2x De WaktOo PaNas...

 Coretan LI aku untuk kali ini adalah:

Hari ini kerja lebih masa.. Aku balek kul 6.30 petang.. Owh my hujan sgt lebat... Tersangat susah hati bila hujan kat sini.. Yela aku naik moto.. mana  tak susah hati.. 

Okeh.. Enjoy da Pic~ 

StoRy Lain Hari~

 

~hehe gambar dalam Van TM.. org tgh layan Doket aku layan PIc.. Hehehe~

 

 Atas tangga.. baru anak yang ke 3 kaki aku dah mengeletar2x.. hahahah.. Dah tu.. jadi modal kena gelak dah.. Syafinas punya pasal la....


~Bakal DiSini...??????~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails