Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

21 May 2010

~Coretan LI ku~ Versi Kulit aku Gelap

Bagaimana dengan hari semalam... 
Hehehe.. Semalam aku tak tercoret perjalanan LI aku ehh..
LI aku seperti biasa..
Minggu ni aku keluar membuat Doket di sekitar Kota Lama , Sayong.. 
Tapi bukan aku lah yang buat kan.. aku tolong tgk jer.. Heheh

Minggu depan aku masuk bahagian lain.. Masuk Data.. Selalunya kat data akan pergi ke Grik..
Hehehe moga2 derang nak bawak aku.. Hehehe

Nampaknya aku sudah semakin gelap.. MCm mana ni.. Ades..
Dah la tgh mencari-cari pasangan idop ni.. Bagaimana ni..
Ades.. lambat lagi la org nak suka kat aku...

Huhh


~ Hehehe gambar yang tiada kaitan~
~Kata Hari ini~
~Pandangan hari ini bukanlah pandangan untuk hari esok.....~





0 Komen:

Related Posts with Thumbnails