Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

26 May 2010

~Coretan LI ku~ versi TEAM DATA

Salam.. Sudah beberapa hari aku tak update blog aku ehh..
bukan apa aku sgt-sgtlah penat..

Okeh kembali kepada cerita..
Minggu ni aku ikut TEAM DATA..
makanya aku asyik jalan-jalan je la.. hehe

Just ari selasa tu ak lepak2 je kat TM sbb LEct Mr Chew dtg..
Team pulak g Grik.. So ak kena tinggal..
Ak lepak2 kat bilik Fiber ngan Finas n Syed..

Ak ngan Finas byk sembang.. Haha
Syed plak layan buku.. apatah.. katanya milik arwah abah dia..
Tajuk dia.. Hurm.. Minda separa sedar...
Tah pasal apa tah.. dia ckp bule rawat sakit gigi...

Tgh hari g lunch ngan Syed kat masjid Ridzuaniah..
Terus semayang terus balek.. Hehehe.. 
Lawak lah dak ni.. bule tgh makan bg kucing makan gak..
Cepat beno simpati ngan kucin.. kalo ak dah tendang dah.. haha

Hari ni plak.. hari rabu..
jalan jauh2..
pagi ak pergi sungai siput... pastu SMk Lasah... felda Lasah..
SIkit punya jauh...
Balek ak tido dalam kete.. hahaha

Tghari makan org belanja...
makan gulei tempoyak.. hehe

Ptg ak g lenggong... Check kabel.. Hehe.
g ngan sapinas.. best2.. yg ni plak..
Pergi balek ak tido dalam kete... hahahaha

Okeh just tu je nak citer...

~Picture Corner~

 ~ Giler panas.. Huk2x.. terbakar sih muka aku~


 ~Lihat hasilnya... Si hitam...tam.. dari laut China... Si hitam hey.. ada dimana-mana...~


~Syed Matin @ Ricky Martin.. Hehehe.. Khusyuk buat keje... hehe~





~Syafinas.. Hehehe.. Encik Bahar cakap.. mak dia suka kan filem nasional.. tu sebab letak nama FINAS... Festival filem nasional.. heheh~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails