Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

09 June 2010

~Bicara Chamber of Da` Secret at TM~



Assalamualaikum WBT...
Bicara Chamber of Da` Secret... Hahahaha

Pada tarikh yang lalu.. Aku dan rakan Se`LI` aku telah berpeluang melawat chamber of da Telekom.. Hahahaha.. Kira bilik bwah tanah yang menempatkan main cable telekom..


`Sekali tengok aku geli.. mcm uloq.. hahahah..panjang2 jer.. best2x.. kerana pengalaman itu datangnya hanya sekali....`


`Gamba yg Syed tangkap.. Naseb aku nampak nipis.. kalo tebal.. jaga ko.. hahaha.. Ada masanya bilik ni penuh dengan air.. Bule bela ikan keli... hehehehe.. Tp aku geli.. Yayyyy`


`Sempat lagi tu.. heheheh.. hehehe.. chantek tak baju baru aku.. hahahaha.. very da baik punya baju.. Yayyyy cuba teka aku pakai saiz apa sekang nii.. hehehehe`


`Ribuan terima kasih kepada Pak Ya ( yang br aku sedar ex jiran aku waktu kecik2 dulu.. hehehe) . Beliau dengan usahanya telah membawa kitaorg.. hehehe.. Ni gamba waktu nak naik balek.. Ades.. waktu nak turun tu.. bergegar kaki... wahahahaha... Waktu naik mcm biasa... SYEd si jurugamba... Si sapinaz plak dok buat muka kat belakang.. ak buang angin kang baru tau.. Hahahaha

Makanya habis la kisah... Chamber of Da` Secret ...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails