Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

07 June 2010

~Luar dugaan~

Assalamualaikum...

Banyak perkara yang kita tidak ingini boleh berlaku sekelip mata.. Seperti masa dan ketika saya menaip ini. Saya ditemani oleh dendangan lagu Dik dari Wali Band dan ketenangan saya diganggu oleh bau sampah yang datang dari lori sampah yang mengangkat sampah..

Pernahkah saya terfikir yang pada masa dan ketika ini dapat terpaksa menghidu bau yang huh... busuk tahap tepu lobang idung. Seperti juga banyak perkara yang kita elakkan namun terjadi juga. Seperti kematian , kemalangan , penipuan, pergaduhan dan banyak lagi.

Namun banyak perkara yang kita boleh elakkan.. dan ada juga perkara yang tidak boleh dielakkan.. Disinilah pentingnya sikap berhemah dan berhati-hati. Kadang-kadang kita terlalu leka terhadap sesuatu perkara.. dan disinilah akan terjadinya byk perkara. 
Adakalanya orang akan mengatakan "dah nak jadi sebab... apa kita boleh buat" ..

Okeh la sampai sini je la.. sbb aku pun xpaham dengan topik yang ak nak sampaikan ni..
Arios.... *sape makan cabai dia rasa cabai.. So kalo nak rasa Pizza g makan Pizza jgn makan Cabai...*


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails