Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

11 August 2010

~Mari berkonvo~ hahaha

Yeyyy.. Selamat Berkonvo.. Tahniah-tahniah.. ehhh.. bukan aku.. tetapi akak dan adik aku.. hehe aku bulan 10 nanti baru konvo hehehe...

Penat pun baru habes berjalan-jalan pergi menghadiri konvo kakak dan adik aku.. maka mari kita meng enjoy kan diri untuk melayani gambar2x AKU ( ditekankan sebab ni blog aku maka gamba aku la haha) sepanjang konvo di UNIMAP dan UKM berlangsung...

Enjoy!!!!!!!

~Sekitar konvo Kak Ilah ( UNIMAP Perlis)



~Hadiah yang kak ilah dapat ketika konvo~

~Sekitar konvo Padil ( UKM)~


Ni pulak hadiah yang Padel dapat.. Ceit.. sudah lebihh

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails