Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

26 October 2010

~Cerita tentang mimpi dan impi~

Semalam aku bermimpi tentang seorang kawan ku.. hurm.. kira sahabat la kot...

Dia ni baru clash ngan awek dia.. dan bagi aku.. aku rasa di ni masih mengharapkan pada ex-awek dia ni.. dan baru-baru ni juga awek dia ada msg aku.. tu yang timbul dalam mimpi aku ni...

Situasi mimpinya seperti nyata.. Aku join la kawan aku ni jenjalan.. ada ramai lagi... dia bawak kete.. awek dia pun ada gak sekali... pastu nak pegi satu tempat... aku ada transport len.. so aku takde la tumpang dia... Maka dia pun tanya.. Abes sape nak naik ngan aku sambil pandang keliling... buat2x macam tak nampak je awek dia.. Tiba-tiba.. awek dia.. hentak-hentak kaki... sambil cakap.. ni.. ni depan ni la... 

Hehehe.. aku rasa mcm sweet je situasi tu.. hehe.. sebab dari dulu lagi aku rasa mereka adalah couple yang sangat sweet.. dan akulah orang yang paling kecewa bila mendengar mereka dah clash...

Sambung balek cerita tentang mimpi... walau tak masuk akal kan mimpi ni... hahaha.. bertentangan ngan syarak betol la mimpi ni.. isk... pastu kenalah bahagi-bahagi tempat untuk semua.. sekali aku dapat ngan kawan aku ni... Dan secara ikhlasnya.. aku cakap dengan awek dia.. nak tukar tempat dengan aku ke... dan bertukar la... isk... kesimpulannya mereka bersama didalam mimpi aku...

isk.. sedih pulak aku teringat balek mimpi ni... aku hanya berdoa harap mereka dapat kembali bersama.. walau tau ada yang dah ada pengganti... dan aku juga harap kawan aku dapat menerima kenyataan yang pahit itu... percayalah yang benar itu sememangnya pahit....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails