Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 October 2010

~Layan~

Sedang aku sibuk melayan perasaan ini..
Tiba-tiba aku teringatkan kat gak2x ghimo yang semalam bercerita..
Dimana Cik Fira seakan-akan merajuk bila tidak diberitahu yang seorang kawan ni sudah bertunang..
Dah bertunang ke belum .. Wallahuallam..

Yang aku ingin coretkan adalah..
Tiba-tiba hati aku rasa sayu dan marah pun ada juga..
Serius aku katakan aku sangat marah kepada kawan yang tidak memberitahu yang mereka sudah bertunang... Kalau kawan yang begitu-begitu je aku rasa aku tak kisah...
Tapi.. bila dah dikatakan kawan baik... Tidur sebantal ( hurm sebilik) makan sepinggan (hurm setalam) tiba-tiba je aku rasa aku adalah orang yang terakhir mengetahui pasal petunangannya...

Aku marah ke.. Atau aku jeles...??

Isk itu aku tak tahu lah.. tapi rasa kecil hati ini.. Yealah.. lagi-lagi orang lain beriya hebohkan pasal pertunangan tu.. sedangkan aku terkontang kanting...

Betul dan benar.. pertunangan tak perlulah diheboh-hebohkan.. tapi kenapa orang lain boleh tahu dulu.. sedangkan kawan yang dikatakan baik ini tak tahu pun... Isk.. 
p/s: isk.. sayu..sayu.. xpe bak kata Fira.. nanti aku bertunang aku taknak bagitau korang.. hahaha

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails