Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 October 2010

~Sambung .. Tak sambung... Sambungan...~



~ Aku sering bertanya.. kenapa aku tak sambung cerpen yang aku dah buat ehh...aku pun konfius....~

Sebenarnya dah malas nak berfikir.. kalau rajin nanti aku sambung balek menulis cerpenjang ( cerita pendek tapi dah panjang.. haha)




 Mood: Meren sket sbb tak boleh tido..
Jiwa : Rindu serindunya.. haha.. miss him very much....
Cuaca : Gelap je.. sebab malam.. tp angin kipas masih meniup2 indah..
Kewangan: eh.. rama-rama la kuar dari poket...


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails