Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

23 October 2010

~Selamat 24/10/2010~

Selamat 24/10/2010/...
Selamat untuk kamu semua... 

Eh... dah sebulan berlalu selepas hari lahir ku yang ke 24...
Isk bila melihat kepada angka tersebut..
Pilu juga disudut hati aku..
Mahu tak pilu.. kenapa xde sape pun insan yang hendak bertahta dihati ini selepas 24 tahun ni..
isk.. pilu2x.. tapi tu bukanlah segalanya..
Takpe aku bajet nak kawen 20/11/2011
Hahahahaha.. mcm ada duit.. hahaha

Aku lagi pilu bila sudah berusia 24 ni masih tiada kerjaya lagi..
Rata-rata orang yang aku lihat.. usia 24 ni sudah mempunyai kerjaya..
Tak kira la tetap mahupun tidak.. dah pegang duit sediri la orang kata..
Dah ada kereta sendri.. nak pegi mana pun tak pe..
Tapi aku.. masih berkira-kira bila nak melangkah keluar rumah..

Aku berharap penghujung tahun ini adalah tahun yang menggembirakan aku..
setelah sepanjang tahun ni aku berdukacita..
Isk.. tahun nilah aku kecewa dan tahun nilah juga aku bosan menjadi penunggu di rumah...

Moga tuah tarikh besday aku la...
Berusia 24 tahun pada 24 September .... hehe...
Best tak ... hehe..


~Aku tetap aku jugak isk~
Mode : Kurang bagus sebab tak sihat...
Menulis post sambil layan lagu Hey Soul Sister yang telah ditag oleh si syafiq anakonda.. har2x....




0 Komen:

Related Posts with Thumbnails