Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

29 October 2010

~Tribute to mY Friend~

~oNe MorE pOsTinG `bOut SyeD~

1st..tahniah aku ucapkan sebab dah berjaya mendapat kerja.. Walaupun kerja kamu bermula dari bawah aku berharap kamu dapat lebih berusaha.. kamu kan sangat rajin.. dan sangat baik... Moga di masa akan datang kamu dikurniakan kerja yang lebih tinggi.. hehehe

2nd .. sedih juga rasa dihati kamu sudah tiada di kuala kangsar (padahal bukan dok kuale pun manong).. xde geng dah menunggu depan rumah menanti orang masuk meminang.. isk..

3th.. Terima kasih juga diucapkan kepada kamu.. kerana masih mengingati aku walaupun perkenalan ini masih baru dah terlalu singkat masa yang dilalui bersama.. maaf juga aku pernah ketawakan nama kamu.. hehe.. yelah SMA Matin.. Dah macam Sekolah Menengah Agama Matin.. hehehe.. Padahal Syed Mohd Abdul Matin.. ( aku dah tau dah nama panggilan keluarga kamu .. hehehe.. mak kamu yang bagitahu....)

4th.. Teringat kat kamu waktu aku jalan depan Masjid Ridzuaniah Kuala Kangsar.. Tempat tu kan banyak kenangan dengan kamu.. Kamu kan rajin sembahyang jemaah kat situ..  Bila tengok Kedai Rahmaniah pun mesti aku teringat kat kamu yang suka makan kundas tu.. hehehe.. lawak la waktu tu..

5th.. i know...i know... kamu tak baca blog ni.. tapi satu hari kamu akan baca juga.. hehehe.. sebab kamu pernah baca blog ni..

6th.. Makaseh juga kat kamu.. setiap kali kamu hantar sms mesti kamu mulakan ayat dengan "cik fizah yang chumels" .. hehe.. mesti kamu muncung-muncungkan mulut kamu waktu kamu bercakap kan.. hehe.. dan setiap kali aku hantar sms kat kamu pun mesti aku mulakan dengan " syed yang baek" hehehe..

7th.. Tak lupa juga.. makaseh juga kerana membelanja aku makan KFC aritu.. walaupun terkantoi ngan Cik Zainal TM waktu keluar tu.. hehehe.. tengok.. kamu belanja aku rezeki kamu terus murahkan...kan..kan... dan aku masih ingat lagi janji kamu jika kamu sudah bekerja... hehe..

8th.. Aku paling tak boleh nak tahan gelak... Bila mak kamu (a.k.a kawan mak aku) baru tahu yang sepanjang aku kawan dengan kamu dia ingat aku adalah seorang lelaki.. rupa-rupanya seorang gadis yang chumels.. hehe..

9th.. Aku harap kamu berjaya didalam hidup kamu.. dikurniakan rezeki yang lebih...agar mendapat jodoh yang baik dan solehah ( sbb kamu kan baik).. dan mendapat kehidupan yang sempurna di dunia dan akhirat...

10th... Lastly.. aku berharap yang kamu takkan lupa kan aku walaupun kita tidak ditakdirkan untuk berkenalan pada masa yang lama.. kerana walaupun seketika.. hadirmu banyak memberi erti kepada diriku... isk...

~SeKian 10 word juz fOr mY frEnZ~


~Budak ini bernama Syed yang baik.... hehe~

p/s: tiba-tiba teringat sama kamu.. dan rasa nak buat posting `bout kamu.. 

Mood: Sedih sambil taip-taip blog aku ni..
Jiwa : Senyap seketika.. Jiwa kacau.. Celaru la aku..
Cuaca : Malam la apa lagi.. aku malam je ada idea ni...
Kewangan:Esok gi cucuk bank mak.. hehehe.. halalkan makan minum.. hahaha


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails