Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

05 November 2010

~No Mood~

~Hari ni mood aku tak terasa baik langsung~

Dah le kembong perut ( macam bayi pulak) Sangatlah tak selesa. Bila kembon perut aku jadi sesak nafas. Buat apa pun rasa tak kena.

Lagi tensen apabila ada perkara yang mentensenkan tapi tak dapat diluahkan difacebook mahupun blog kesayangan aku ini secara nyata. Kerana ia boleh menganggu gugat kesejahteraan alam. Hihi

Thank you to my frenz.*tetttt*.. Isk2x.. Terpaksa la aku ganggu hari ko untuk meluahkan perasaan.. ISk... tenkiu being a shoulder to cry on.. (walaupun aku takde la nanges pun waktu call ko.. sebab bila dengar suara ko awal-awal lagi aku dah gelak.. hahaha) Aku rasa kat ko aku boleh cakap mende ni.. wawaawa.. harap ketensenan aku ni akan berkurangan... Hurm he always being my side.. haha~ shalalalala~



*isk xde la sampai macam dalam gambar ni haram wei.. haram....*

Mood: Tak bagus langsung.. sakit perut..
Jiwa : Jiwa.. hurm.. apa itu jiwa....
Cuaca: Dah maghrib dah...
Kewangan: ~EmpTy~



0 Komen:

Related Posts with Thumbnails