Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

01 November 2010

~StoRy By StOrY 4` 1st` November~

Assalamualaikum... salam hari-hari.. hehe

~1st StoRy By StoRy~

Nampaknya hari ini tetap berlalu dengan begitu sahaja.. Apa perubahan aku hari ini..?? 

Hari ini aku hanyalah mempelajari cara-cara memasak dumpling ayam jer.. Itu sahaja.. Isk.. Nampak sangat hari aku berlalu umpama air sungai yang mengalir.. Walaupun membawa mendakan lumpur namun kesannya teramatlah lama untuk terlihat.

~2nd Story By Story~
Aku masih menanti abang posmen didepan rumah. Kenapa orang lain dah dapat gambar konvo dan aku tak lagi.. Pedalaman ke rumah aku ni...? Yelah aku ni duduk kampung....! Kuala Kangsar jer pun.. Takde la rumah macam kat Bando2x tu.. Rumah aku 2tingkat jer... Isk.. TEres pulak tu.. Yelah budak kampung Kuale Kangso.. Nak gerak g pekan pun susah.. Jaoh.. PEdalaman walaupun ada 3 buah kereta... Nak naik moto macam susah je.. Jalan lopak2x.. (haaaaa.. amek ko.. kan dah terberlagak)... isk.. tobat-tobat...

~3th StORy By StORy~

Serius sekarang ni aku nak menonton cerita kartun Doraemon Siri Cerita Panjang.. Nak duduk ternganga depan TV lama2x.. HAr2x..  Sambil gelak2x dan berIMAGINASI....

~4th StoRy By StoRY~

It`s look like everything is going wrong. Semuanya kini sudah tersalah. I must fixed it`s as soon as posibble.. Aku perlu memperbetulkannya secepat yang mungkin. (Hurm adakah aku memandang rendah kepada orang lain.. xpayah le nak translatenye pun)

~5th Story By StoRy~

Ehh.. dah takde story la.. hehehe.. untuk makluman anda. Posting ini tidak termasuk gambar ataupun animasi ia hanyalah tulisan semata-mata. Segala maklum balas haraplah terus kepada saya .. hahahaha


Mood: Bagus.. Sakit tangan dah pergi.. Syiuhhh.. pergilah sakit menaiki roket...
Jiwa : ChaCha Merba.. Serius sekarang ni semunya dah salah...
Cuaca: Lembap2x ... Hujan tak hujan.. Panas tak panas.. hehe
Kewangan: ~EmpTy~


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails