Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

31 December 2010

~Diari 2010... seyes memang pasal diari je ni~

Heyy...Heyy...Heyy...

Longgarkan rongga-rongga otot anda...

MySpace

Ke kiri .. Ke kanan... Iyah...Iyah...

Okeh mari kita mulakan...

Hehe.. Bajet ramai peminat aku ni.. Hehehe...

Owh ya... Hari ini mari berkenalan dengan beberapa perkara yang bakal menghiasi kehidupan pada tahun 2010... Hehehe...

Perkenalkan yang pertama... Tadaaaaa... Tadaaaaa...


Diari 2010 yang dibeli kat orang yang buat direct selling ni.. Doyay.. Aku paling malas nak layan golongan peniaga begini. Mak aku yang layan. Sudahnya mak aku beli je satu diari ni bagi kat aku. Kalau setakat jual satu je tak pe. Ni bila dah pelanggan macam nak beli satu produk ni tiba-tiba di promote satu lagi produk baru...

Ewah...Ewah.. dah macam Belanda yer kamu bebudak direct selling... Inilah dinamakan "Belanda dapat tanah" sama juga dengan maksud "diberi betis nak peha.. dah bagi peha... aku tak tahu nak bagi apa dah....."

Owh.. nampaknya dah termelalut pulak untuk satu produk ini. Nampaknya tak jadi memperkenalkan banyak perkara .. kerna berokben ni dah transfer jadi pondan. Lambat jadinya... Da..



0 Komen:

Related Posts with Thumbnails