Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

31 December 2010

~Sumtin New in My Life~

Hey Hoo.. Heyy hooo...

TaDa..... i`m back again... and again and again.. Hahaha.. termenari-nari pulak dah.. hehe.. Tadi nak memperkenalkan satu perkara tak boleh sebab berukben ni dah transfer jadi bapOk.. sekang ni dia dah insaf dah.. maka dapatlah aku perkenalkan sebuah perkara yang akan menghiasi kehidupan aku sepanjang setahun setengah ini..



Berdebar-debar menantinya 3 haribulan.. Debarannya terasa seperti menanti kelahiran anak pertama. Hehe.. giler berpeluh ketiak aku weh... Aku akan bergelar seorang pelajar lagi. Bukan apa yang mengeleter lebih tu. Sebabnya subjek yang akan dipelajari adalah berlainan dengan subjek yang aku belajr dulu. Lebih kepada teori. Baca-baca hafal... Baca-baca olah.. Baca-baca tulis... Baca-baca rumus... Umamai.. Aiyark.. Pengsan....

Moga aku tabah.. dan berjaya menghadapi liku-liku perjalanan selepas ini.. Amin..


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails