Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

29 December 2010

~ Dua mende... Hehehe~

HoHo.. Bila dah takde topik nak merepek mula la kan...kan..kan..

Aku merepek bende yang merepek.. hehe... 

Aku memperkenalkan... Dua mende baru yang hadir didalam kehidupan aku yang serabut... haha

-
-
-
-
-

TaDa.....

-
-
-
-


~OMG.. MAC la... hahaa.. MAC dipasar malam.. aku nak try.. macam mana le nak guna minatang ni.. Ni nama nye Eye Liner Liquid.. hehe.. nak buat bagi tarik macam cleopatra.. hahaha~


 Dan barang kedua pulak adalah...

-
-
-
-
-

TaDa..

-
-
-
-
-


 ~Pasu dari Sarawak.. Marlini bagi.. hahaha.. Makaseh...Makaseh... tunggu aku beli rak yer.. baru bule nak susun chantek..chantek.. haha~

2 Komen:

eMLyNn said...

hahahh..
pasu itu kelihatan besar dari keadaan asal..
hahh.. tahniah.. tahniah..
dapat souvenir dari Sarawak..
jauh tu.. ohohohoo~

Hafizah said...

Eh... pasu tu kan memang besar....

Xkan tak nampak kot.. hehehe

makaseh2x.. bangga betol dapat adiah dr oversi.. hehehe

Related Posts with Thumbnails