Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

27 December 2010

~Kembali risau~

Huhuhu...

Nampaknya semangat aku sudah hilang.. Yaww....

Adakah patut aku mendaftar hari ini dengan perasaan yang entah apa-apa...

Huwallaaaaa... Sangat di awan awangan aku rasa..

Ketika beratur untuk membuat pendaftaran aku rasa sekeliling seperti bergoyang-goyang.. 

Adakah ianya gempa bumi... Tidak... Tidak... 

Aku melihat orang sekeliling seperti bergerak laju...

Namun mata dan hati aku tetap tidak dapat mentafsir apa yang sedang berlaku...

Cuba sekali diri aku menutup segala kegoyahan dengan suka dan tawa..

Namun bila tawa itu terhenti.. Ceria umpama di rentap kasar...

Sering kali aku cuba menjiwa watak diriku kini..

Namun watak-watak antagonis jua yang muncul untuk diriku...

Adakah aku watak sandaran... Bagaimana dengan gerak geri dan penjiwaan sebagai watak utama..

Ya Allah Ya Tuhanku... Aku kembali risau kini...


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails