Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

28 December 2010

~Keperluan atau kemahuan neyyy~

Fuhhh... sangat penat mengemas-ngemas rumah banglow ni.. Doyay.. Memang aku pernah menyewa rumah banglow dulu. Namun rumah banglow dulu berbeza dengan rumah banglow ini. Rumah banglow dulu dilengkapi dengan perabOt jati dan rumah banglow ini pula dilengkapi dengan cat dinding yang chantek sahaja serta ruang yang bergema.. gema... gema... gema.... * tulis banyak kali sebab bergema... hahaha*

Untuk mengelak dari gema yang berlarutan, seisi teratak ini membeli barangan peribadi dan untuk keselesaan masing-masing... Wah.... teruja aku melihat satu persatu perabOt-perabOt jati masuk melalui pintu berbingkaikan intan berlian ini.. Wah...Wah..Wah.... caya la...

Aku juga yang hanya melengkapkan ruang-ruang aku dengan perabOt-perabOt ala-ala Inggeris jerk.. Huk Aloh... What the Fish !!!!! Doyay...

Namun bagi aku * tataw la orang lain* setakat ini sahaja keperluan yang aku perlukan. Yang lain bila difikirkan dengan lanjut dan gayutnya ianya adalah kemahuan aku sahaja.. Namun yang pasti keperluan aku kini adalah satu meja study..  Rasa yang sesuwai ala-ala jepun kot.. Omg Omg .. lari tema ala-ala inggeris aku nanti.. Tapi takpe... Chantek juga rasanya.. Hey..Hey....

Dan yang penting tetapi tidak urgent. satu meja or rak untuk peralatan makeup artis ni... Oh.. mana nak letak makeup mak neh.....!!! Mahal-mahal beli bersepah atas lantai je.. Omg Omg... What the Hafizah.... !!!! Doyay...

Lagi menyedihkan Mercedes aku sedikit terluka semasa dihantar ke banglow aku ni.. doyay.. Plannya mahu dihantar ke woksop.. haha... Sedikit protection kepada Mercedes aku dan Marlini apabila di halang oleh Porsche Lia dan Ferrari Lily... MantOp...MantOp...  Sekang ni menanti Iefah nyer Mercedes tiba jer... Pastu kalo jadi dia nak bawak BMW dia datang sini... Huhu.. Pasti getak bulu jiran tetangga...

Aku masih tak memutuskan untuk membeli barang-barang lain. Yang penting peralatan aku hendak berjuang masih belum ditempah khas lagi.. Mata senapang aku mesti 0.7mm kalo tak tidak jitu hasilnya. Masih belum ditempah lagi machine gun aku.. Plan nak beli yang kuar bullet dia auto baru semua sasaran tak terlajak.. Hehe... 

ahhhh sudah.. merepek dah.. hehehe.. apapun... Asingkan diantara keperluan dan kemahuan anda.. Hehe

Nota nak kena kaki:

Yang mana telah digaris adalah ayat-ayat untuk mengembirakan hati penulis sahaja.. Maap...maap...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails