Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

29 December 2010

~S3..?~

Heyyyy Heyyyy Hoooo... Heyyy Heyyy Hoooo...

MySpace

Nampaknya seksyen kelas telah dikeluarkan dan aku tergolong didalam seksyen 3... 

YEahhhhhh!!!!

Kenapa aku suka S3... Bukan kerana ia mempunyai nilai yang paling tinggi berbandingkan dengan nilai 1 dan 2 ia juga merupakan satu kumpulan yang didambakan oleh setiap pelajar yang baru berubah putaran kehidupannya... Kerana penyusunan jadual waktu yang tidak terlalu mampat.

Semester ini aku akan mengikuti 5 kursus dengan mata kreaditnya berjumlah 16. Subjek yang akan dipelajari adalah Falsafah Pendidikan , Psikologi Pendidikan , Pedagogi , Teknologi Pendidikan dan Kaedah dan Pembangunan Penyelidikan PTV..

Omg Omg... What was that...? Everything look like very theoretical. Doyay.. Takpe la .. bukankah dulu aku pernah berkata yang aku lebih suka teori berbanding kira-kira. Harap aku tak pernah melupakan apa yang telah aku katanya.

MySpace
 
~Moga berjaya pada kali ini~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails