Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

19 December 2010

~Menikmati hari-hari lapang vol 2~

Let`s Say...

Heyyyy Hoooooo..... Heyyy Hooooo... Heyyy Hoooo....

MySpace

Saya suka... saya suka.... Heyy...Heyy... Heyyy....

MySpace

Mari menikmati hari-hari lapang dengan jaya nye... Yeyyyy

MySpace

Sebelum hari sibuk sebagai seorang pelajar tiba..

MySpace

Kali ini aku berazam sepenuh hati nya... Mahu belajar elok-elok dan bersungguh-sungguh... Kerana ia seumpama aku diberi peluang kedua untuk berjaya....

MySpace

Berusahalah bersungguh-sungguh seperti beruang panda yang menjaga keamanan negara...

MySpace

Ehhh apa kaitan beruang panda.. Hahhahahaha....

Apapun mohon maaf kepada famili aku.. Takdir aku masih tertulis diusia begini aku harus belajar lagi.. Dan bukannya bekerja ataupun berkahwin... Maaf.... Maaf..

MySpace

Tetapi jika ketika belajar ini ada cinta yang hadir.. Pasti aku akan bersungguh-sungguh untuk mencapainya juge.... * eii gatai.....*

MySpace

Apapun ketika ini aku sedang menikmati sisa sisa hidup yang lapang... Shalalalala

MySpace

Nota nak kena kaki : Hurm... Aku dah nak balek Johor dah ni.. Tapi tetap takde masa mahu ketemu dengan Syed yang baek... Doyayyyy...

MySpace

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails