Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

19 December 2010

~Aiyark.. Aku batuk.. Koh..koh..koh~

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Seminggu lebih ini aku telah diserang Influenza ... hahaha... Selsema la.. xde... H1N1 ke... Apa kah.. semua-semua tu.. selsema yang biasa sahaja... Hahahaha...

Hari itu aku pergi hospital buat medical check up untuk aku sambung master ni.. Memang aku tak sihat.. So doktor tu check sekali la.. Kuang asam betul la doktor tu... dia tulis dalam report medical check up tu.. Tekak aku tak normal... Hellow..... Hellow... tak normal sebab aku batuk la ngOks... Ades... Lantak la... 

Dan doktor telah menghadiahkan aku..... Dengan penuh rasa bangga dan terharu aku menerima nya...
-
-
-
-
-
-

TaDa....

-
-
-
-
-


~Satu set ubat - ubatan.. HAr...Har.... Terima kasih.. TErima kasih...~

Tapi seyes aku cakap.. Lepas makan ubat yang dibekalkan memang rasa nak tumbOk orang jer.....

Seyes Yek..Yek... rasanya.... Antibiotik dia rasa ala-ala mendapan kolam ikan air tawar.. Yek..YEk....

Ubat batOk dia plak... Mula-mula rasa ala-ala ubat batOk cap Ibu dan Anak.. Bila dah lama-lama rasa macam makan apa tah... Wek... pahit yang menyakitkan hati... Pas makan rasa nak terajang orang keliling...... Yah..Yah...

Panadol dia biasa la.. Pahit nak mati.. Semua tersekat kat kerongkong aku.. Tercalar esofogus aku sebab antibiotik dia besar ya amat bagak.. Doyay...

Sabo je la... Penyakit itu adalah penghapus dosa kecil... Banyak nye dosa aku sebab aku sakit teruk gak...

Aiyark.. Pengsan.......

p/s: dah menguap dah aku.. dah menguap dah..

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails