Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

19 December 2010

~Terima kasih...Terima kasih...~

"Terima kasih datang.. Terima kasih .... Nanti korang kawen kami datang kenduri korang yer..." Huish..... Tengah makan beradap tu ayat tu di keluarkan dari mulut seorang teman ku yang melangsungkan perkahwinan...

Nada terharu terpantul pilu dari mulutnya hinggap ke telingaku... Penuh semangat seumpama berjanji.. Owh.. mungkin itu rasanya bila teman-teman yang dikenali menghadirkan diri di majlis perkahwinan...

Mungkin lebih pilu jika dihari bahagia tiada seorang pun teman yang dahulunya rapat tetapi di majlis yang bermakna ini sorang pun tidak menghadirkan diri. 

Maaf kepada teman-temanku yang mana aku tidak dapat menghadirkan diri ke majlis bahagia korang.. Maaf sangat-sangat... Nanti waktu aku kawen harap datang la yer...

p/s: ehh.. bila aku nak kawen ni.. doyayyyy..... nanti aku kawen kena buat lebih lauk la gini.. sebab semua teman-teman aku nanti akan datang bersama pasangan dan anak-anaknya insyaallah....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails