Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

21 December 2010

~Yeyy.. Dah sampai dah....Yeyyy~

Dalam aku tergolek-golek diulit mimpi indah ketika mentari mula melebarkan sayapnya tiba-tiba lagu Billionaire menyanyi-nyanyi dari henset hitam aku. Dalam mamai-mamai aku membuka mata... nombor yang tidak dikenali tertera ditouch skrin hensetku * hek eleh bajet nak cakap henset touch skrin la tu.. haha*

07773XXXX itulah nombor yang memanggil-manggil.... Rupanya nombor orang KTMB Kluang...

Owg KTMB : Hello stesen ketapi kluang sini.. Ini Noor Hafizah ke ni...
Aku Cantik : Yer.. saya yang chantek bercakap..
Owg KTMB : Motor cik yang canggih tu dah tiba kat stesen Kluang.. AGR kan...
Aku Cantik : What the Fish........!!!!  It so... so... faster.....
Owg KTMB : Well...... See the leg arrr....

Hahahahaha... Citer itu berdasarkan cerita benar namun telah digembar gemburkan.. hahaha...

Omg...Omg... Baru je semalam aku kirimkan motor aku melalui penghantaran KTMB... Beriya brother KTMB Taiping tu cakap... Paling awal boleh janji 5 hari la sampai motor tu ke Kluang... Kalo nak cepat pergi pos guna Pos Malaysia.. Tapi mahal la sikit... Doyay.... Bab-bab mahal ni.. Opkos la aku malaskan... Aku dengan pasrah ayam nya aku cakap.. Tak pe lah... aku pos hari Selasa... lewat-lewat pun hari Isnin minggu depan dan la sampai...

Alih-alih..... Selasa petang aku kirim... Rabu pagi dah tiba kat Kluang dah... 

MySpace

Banzai.....Banzai..... Heppp..HEppp.. Hoorayyy..

MySpace

Tahniah-tahniah kepada pihak KTMB... Perkhidmatan yang cemerlang ditahun ini.... Paling aku suka sebab dia tak charge lambat ambik motor tu... Moga berbahagia yer Ego ku di Stesen Kluang selama beberapa hari yer..... Moga selamat yer...

MySpace

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails