Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

21 December 2010

~i`m cool....... hehe~

Hohoho... Tiba-tiba bule plak pegi merayap dimalam hari... Pegi layan karnival sakan kat arena squre kat lembah sungai perak...

Aku suka bebenor ngekor mak aku bila deme kuar malam.. *eh tiba-tiba guna bahasa kuale.. hehe*

Sepanjang malam ni aku bersin tak henti-henti.. Doyay.. Tapi yang pelik bila masuk kete ada ekon *aircond* elok je hidung ni tak gatal.. Hoho.. Mak aku memang dah tak amek kisah dah.. Sebab dia taw aku macam mana.. hahaha...

Aku akan sihat bila aku didalam tempat sejuk... Seperti dalam bilik ekon le... Bilik kipas putar laju-laju ke.. Hehehe... 

Rasa macam lain dari orang lain le pulOks... sebabnye aku suka sejOk... Hehe...

Ais batu dan aku umpama kembar yang seiras.. Ececece.. Macam le taw beno kembar seiras tu berperasaan macam mana.. geDiks la lu.... Tapi seyes.. mana-mana je mesti aku cari ais dulu.. hehe.. paling cikai pun air sejuk.. dah tak sejuk aku campak jer.. *eh... takde la campak tapi biarkan dia keseorangan.. hahaha*

Pernah sekali aku menolak ais batu... Giler.. aku buleh semput bila tak minum air sejuk berais batu.. Hahaha.. peLiks la lu ..... Siap nak tido nafas bunyi-bunyi lagi... Kalo batOk lagi aku layan ais.. Hahaha.. Best..Best Sejuk itu indah.... hampEh la lu.... Hahhaaha..

Lagi satu.. aku pernah nak gaduh ngan orang dalam bas.. sebab orang tu sibuk suh aku tutup ekon kat tempat aku.. tutup tempat dia sudah-sudah le.. nak kena lepuk ke....ceh... aku siap balas dendam.. amek orang sebelah punya ekon.. hala kat dia.. har...har..har.... kejAm la lu....

Mak aku citer.. waktu kecik-kecik dah memang kalo aku batOk... mesti aku tuam dengan ais batu.. Hahahaha... laWak la lu... hahahaha...   

p/s: Doyay.. memang aku suka sejuk-sejuk ni.. tapi sejak dua menjak ni.. amat payah nak mandi pagi tanpa heater... Bab tu aku tak boleh tahan.. Boleh aku bilas je kalo pepagi.. Tak tahu la gane bila dah balek johor ni.. mana de heater dalam bilik air.. wawawa

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails