Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

10 January 2011

~Aku dan high heel....~

Sabar je la.. Hari ini .. Jam 2 pagi baru aku boleh mengupdate blog aku...

Ini adalah kerana. Tenet ni lambat nak mapOh... Wut the Fishhhh!!!!!

Hek...

Oleh kerana kewangan yang tidak mengcukupi.. Nampak gaya nya.. aku terpaksa memakai high heel aku pegi kelas. Ini adalah kerana kebanyakan kelas memerlukan aku memakai kasut yang bertutup...

Masalah yang jadi problemnye adalah.. Kelas aku semuanya kena menapak tangga yang tinggi..

Wa... Naseb la... Nanti beli yang lain yer...


~Inilah kasut itu... Skema bukan... Hahaha.. kasut ni kasut konvo aku.. Umamai.. melangut la orang tengok aku pas ni... Sebab jadi sangat tinggi.. Doyay~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails