Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

11 January 2011

~Aku de` Library UTHM~ edisi ke-2


Ehh.. Aku pun tak caya yang aku nak buat entry ni.. Hehe...

Hobi aku dan teman-teman kini adalah.... 

Pergi ke LIBRARY UTHM yang mewah itu....



 ~Tengok banyak tak buku aku pinjam.. Buku Falsafah Islam je tu... Isk.. Pening pale aku baca...~


~Nak pinjam buku kena scan sendiri.. hehe.. U see.. my finger... chantek bukan...~Makaseh kat ifa tangkap kan gambar.. hehe


~Inilah mesin itu.. hehe~

Okeh sampai sini je.. tak larat nak komen.. sebab pale otak penuh dengan Falsafah... Doyay

Nota nak kena kaki:

Adakah ia milik ku...? Setiap kali teringatkan dia.. pasti detik itu dia hadir.. isk.. susahnya memendam perasaan ini..

1 Komen:

Anonymous said...

good

Related Posts with Thumbnails