Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

22 January 2011

~Aku pergi joging la woiii!!~


Hey Hoo...!!

Hari ini aku telah berjaya membawa diri ke stadium UTHM untuk bersenam...

Yah..Yah..Yah... Terima kasih kepada Rehan kerana telah meminjamkan kasut sport kepada saya... Yer.. Pinjam lagi yer.. sampai lepas raya cina yer.. hehe..

BEst .. sambil jenjalan-joging ( pusingan 400meter.. 100meter joging 300 meter jenjalan.. hahaha) aku ngan Miss Zira aka Amon sempat lah bergosip-gosip.. nak gosip lebih-lebih tak boleh ma.. semput... Hehe.. Paling best 5 round tu.. Yayy... 

Makaseh kepada Lily yang membawa kitaorang ke stadium.. Hehehe..

Gambar...?? Oho.. takde la.. mana sempat nak bergambar... Kata joging.... Hahaha....

Tapi yang lagi best kan..kan..kan... Boleh cuci mata... Walaupun aku taw semua adik-adik je yang ramai kat situ.. Tapi takpe... Clear skek mate ni.. Hoyaaaaa..... Lagi tak tahan.. ada satu mamat ney... Omg..... Wangi semerbak... Dia lari sebelah kitaorang dan bau wanginya turut berbau... Umamai...

Hahaha.. naseb baik takde bau yang kurang menyenangkan.. Hehe....Harap berterusan la aku gi joging.. Hehehe....

Nota nak kena kaki:

Ades... Tiba-tiba rasa macam cinta lama berputik kembali.. hahahaha.... betul ke... hehe.. Kalau betul apa salahnye... hehe.. hidup ni tak boleh ditumpukan kepada satu arah... Andai arah itu tersilap nanti kita kecewa.. jadi banyakkan arah anda.. hehe

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails