Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

21 January 2011

~StoRy By StOrY for 22 Jan 2011~ Edisi caca merba

Hey Ho... Dah lama tak berSBS...

So today i want to share with u a lot of story in SBS....

~1`st StOry~

Wut happen to me....? It seem every is going difficult. Semua kerja yang aku buat terasa susah.. Kenapa yer.. Adakah aku tidak memulakan membuat kerja dengan Bismillah.... Urk..

~2`nd StoRy~

Hidup ini harus ada matlamat. Matlamat itu adalah jalan yang kita harus lalui yang penghujungnya adalah hasil daripada usaha yang kita lakukan untuk mencapai matlamat. Namun perlu di ingat jalan yang lurus pasti ada jalan-jalan kecil disepanjangnya. Jangan dalam mengecapi matlamat yang satu, perkara-perkara realiti dunia kita tinggalkan..

~3`th StoRy~
I hate cuti yang tak boleh buat apa... Eiii.. macam pembaziran waktu telah berlaku... Eii.. lepuk orang.. lepuk orang....

~4`th StoRy~

Eii.. aku tak suka la orang yang suka menyibuk ni.. Ko takde kerja lain ke nak buat ha.. haaa..haaa.. jawab le.. jawab.... 

~5`th StoRy~

Sekarang ni tak payah nak kisah orang nak buat apa.. Korang malas itu korang punya masalah.. Tapi kalau melibatkan group.. korang malas memang aku buat korang kuli... Eh.. aku cakap ko kuli ke.. takde..takde.. ko yang cakap ko kuli.. Heyy kuli buat kerja laaaaaa...

~6`th Story~

Arghhh.. Aku dah buat lagi.. Adoyay.. Nape aku selalu membuat perkara yang akhirnya aku rasa tak perlu rasa nye.. ei.. ei...eiiii...

~7`th StoRy~

Bersemangat lah aku... siap kan semua kerja... raya ni nak celeb raya sepenuh hati... nak invite singa menari masuk rumah.. hahahaha

Habes dah story mory..


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails