Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

16 January 2011

~Entry Meroyan~

Hurm... Walaupun perkara ni aku malas nak pikir...

Tapi masanya memang sudah tiba untuk difikirkan...

Bila aku nak kawin...? 

Rasanya ia tidak menjadi bebanan kepada seseorang sebenarnya. Tapi terasa bebannya bila kerap kali ditanya oleh Emak di rumah...

Jawapannya mudah dan payah untuk dijawab... 

Lebih bermasalahnya.. Aku sekang ni masih belajar.. Tu la pasal.. Gi gatal-gatal sambung belajar lagi pasal pa...

Masalah besar sikit dari tu adalah.. Aku pun tak kerj.. Mana de simpanan. Memanglah orang cakap pihak lelaki yang tanggung semuanya.. Tapi nak ke buat majlis yang tidak memuaskan hati sendiri. Walaupun ada yang masih belajar nak kawen.Tapi mereka beringat sentiasa mengumpul duit yang ada. Aku ni.. Simpanan pun takde.. Nak harapkan duit mak dan abah aku.. Opkos la nanti kakak aku marah.. hahahaha

 ISk.. persoalannye sekang ni.. Bila dan dengan siapa.. Isk....

1 Komen:

Anonymous said...

sabar2 ada la tu nanti jodohnya.
pengalaman kerja tu mungkin dikemudian hari.

Related Posts with Thumbnails