Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

08 January 2011

~Inilah masanya..~

Lama rasanya tak berbicara tentang H & P..

Jadi hari ini ingin sekali aku berbicara mengenainya..

Hari ini H & P aku menyatakan cukuplah setakat sini rasanya. Hati ini nampaknya semakin menerima kenyataan dia bukanlah milikku. Hati sentiasa tenang mengenangkan dirinya bukanlah milik diri ini.

Aku lebih selesa dengan keadaan begini. Khabar dirinya sering diketahui. Dari ia terus menyepi. Terasa seumpama dicampak jauh. 

Aku lebih selesa mendengar setiap pendapat dan pandangannya. Mengapa harus diletakkan tembok pemisah di antara aku dan dia. Hanya kerana takdir itu tidak menyebelahi diriku. 

Nota nak kena kaki:

Abes sebelum ni apa perasaan aku eh...? Hurm.. bercampur baur.. Kadang-kadang pening memikirkannya.. Tapi rupanya ada banyak lagi perkara yang harus dipikirkan...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails