Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

09 January 2011

~Kedai Mak Jan...?~

Heyy Hoo... Apakah khabar anda semua.. Semua... Semua.. Yayyy...

Terpaksa menghappykan diri kerana diri sudah dilambakkan dengan assignment yang memerlukan skill.. hahaha

Semester ini.. Aku baru didedahkan dengan tempat makan tengahari yang sangat-sangat murah... 

Antaranya adalah kedai Mak Jan.....

Omg...Omg..Omg.. Nape nama nya Mak Jan... Ini adalah kerana ownernya adalah seorang janda...

 

Gambar yang dilampirkan menunjukkan posisi warung Mak Jan.. Sungguh hampir dengan rumah aku...  

Kedudukannya adalah berhadapan dengan Kolej Kediaman Perwira....

Giler murah beb... Aku amek udang goreng tepung 3 ekor ngan telur masak merah... baru RM2.80...

Hari tu aku amek Ayam masak merah.. Kulat(cendawan) goreng dua besar-besar dan sayur.. RM4.00...

Sekali tu juga. Aku amek ... Udang goreng tepung 4 ekor, sosej masak sos 4 biji... dan sayur... RM3.70...

Giler kaw murah gua cakap sama lu....

Ada lagi satu kedai makan yang murah juga.. Aku dah try search dalam google.. tapi tak jumpa.. sebab google tak hapdet map dia.. haha

Nama dia kedai Line Clear... Perghh... pasti hebat... pasti jimat....

p/s: ehh.. aku ni buat promote kedai makan orang ke.. ades....

nota nak kena kaki:

Tinggilah paras kolestrol aku ... Dah udang je memanjang.. tak udang telur plak.. tak telur ayam plak.. hehehe

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails