Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

11 January 2011

~Kau lagi ke... Ades..~

Eh.. Kau lagi... Eh.. Lagi-lagi kau..

Ehhh PulOks.. Kau Lagi le..... Eiii..

Kenapa asyik kau je.....

Agaknya itulah yang terlintas didalam pale otak aku serta sape-sape lagi lah yang mengalami situasi yang sama ini..

Apa yang aku hendak nyatakan sekarang ni sebenarnya... Ini adalah berkaitan dengan facebook..

Apa yang anda rasa bila orang yang sama je yang asyik mengomen status or apa-apa yang dipublishkan di facebook anda...

OMG..OMG.. aku tak glamer ke.... Eh.. aku ada peminat setia la...

No..No..No.. Rimas sebenarnya. Jika yang di komen adalah ok atau berpekdah.. rasanya tak salah kot.. Tapi bila dah kat notification tu nama dia je yang berderet-deret.. pulOks tu kita dah penat-penat klik disebabkan tenet yang ala-ala bapok berlagak james bond lembap nak mapoh ni, alih-alih yang dikomennye adalah OK... BAIK.... HUHU.... OWH... . ( titik la tu).. ERM... tak payah la labu...

Rimas la aku... Chat FB plak entah apa-apa... Pulak tu.. pantang nampak orang tu online... terus nak terjah... Perlu ke nak layan selalu.. HEllow... Who are U.... ?? Sampai nak kena layan selalu-selalu...

Cukup-cukup la.. bukan aku marah.. tapi berpada la... Kalau dah tengok komen yang kita komen tu selalu tak berbalas.. maknanya orang tu tak bersedia nak melayan kita lebih-lebih..

Harap maklum... Moga yang membacanya paham la...

2 Komen:

Aizuddin Hanis said...

huhuhu~~ sb 2 fb org..org offline..hahaha

Hafizah said...

owh.. xde la sampai nak mengonlinekan diri.. rasa terkepuk di dunia yang luas.. hehe

Related Posts with Thumbnails