Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

06 June 2011

~Hey... tension.. aku tension lagi~

Hey... Aku tension.. aku tension .. Tension lagi....

No..No..No.. aku tidak tension sekarang ni.. Yang tension hanyalah lagu Adam Tension.. Hahaha... Best gak layan lagu Adam ni... Terasa macho beb.. Wahhhh...... Wut the fish ayat aku ney!!!

Apa khabar semua .... !!!

Baek...!!! Keke.. Aku jawab sendiri...

Wut u doing ...?? Oho.. hari-hari bosan aku kini mula datang.. Waaa.. bosannye.. tiada aktivitikah aku... apa yang bertambah kalau gini.... Hanya berat badan je la yang bertambah.. Doyay.. sabau je la....

huhuhu.... Kadang-kadang aku rasa aku selalu menantikan hari sabtu dan ahad.. dan hari-hari lain terasa lambat berlalu ... Kenapa...???

Hanya sabtu dan ahad sahaja baru aku dapat berhubung dengan Jejaka Masa Hadapan aku.. No msg.. ada pun satu dua je.. tapi tak pe... my sayang kan keje... mana boleh ganggu masa kualiti dia... Berusahalah untuk masa hadapan yer... Keke... Hari minggu baru dapat nak msg-msg.. tapi aku plak busy jalan-jalan... Huhuhu~

Okeh lah.. kang bertambah geli-geli plak entry aku ni.. Haha~

Nota nak kena kaki:

Nasib baik Jejaka Masa Hadapan aku sama ngan aku... Susah nak calling-calling ni.. Hehe.. So... Aku mana pernah sembang ngan dia dalam phone.. hehe.. penah pun waktu nak tanya jalan je.. Hahaha~
Related Posts with Thumbnails