Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

05 June 2011

~Jejaka Masa Hadapan punya story lagi~ Next Step

Assalamualaikum.... Setelah banyak entry yang aku buat.. Tiba-tiba aku kembali senyap..

Kenapakah....???

Urk... sendawa Chicken Chop.. Keke... *eh.. kureng supan dikau yer...*

Orait-orait sambung balek.. kembali seyes babeh...
Alhamdulillah... Akhirnya satu lagi step telah dilakukan antara aku dan dia... Kiiyaaayyyyy~ I like... bahagia bila kita dipertemukan dengan orang yang kita pernah suka dulu... Moga-moga inilah insan yang dicari...

Sungguh sayang saya kepada Jejaka Masa Hadapan saya.. Hehe.... 

Ahaaa.. rasa mahu sahaja dikhabarkan kepada dunia.. Betapa suwwwiiitt nya dia.. Tapi dia masih belum milik daku...




~Suatu hari nanti mereka akan tahu siapa sayang saya.. Hehe~

Perghh.. Entry jiwang... AyoOoooo


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails