Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

29 June 2011

~Jejaka Masa Hadapan punya story lagi~ Ini kisah aku dan dia~


Sedar tak sedar dah 2 bulan 1 minggu dah aku declare ngan Jejaka Masa Hadapan aku... Tapi aku rasa seperti sudah terlalu lama aku dengan dia.. Hehe.. Yelah.. aku dah lama mengenali dirinya.. Lama pun tak lama sangat lah... 

Hanya sekadar bertegur sapa begitu-gitu sahaja.. Dulu pantang terserempak mesti nak marah... Tulah orang kata jangan selalu marah-marah ngan orang nanti sayang... Kan betul dah sayang... 

Kadang-kadang aku pun tak faham.. kenapa aku boleh ingat setiap detik-detik yang aku pernah lalui dengan dia dulu yer.. Apa sebabnya aku nak mengingati segalanya... Oho.. mungkin dulu aku pernah jatuh hati pada dia.. Tapi malang dulu tidak di pandang.. Yelah.. siapalah diri aku ini.. Hehe..

Perkara yang paling aku risaukan adalah 'Clash'.. Isk.. sana sini aku lihat orang yang bercinta dengan mengalami saat-saat clash... Aku tak rasa aku menempuhi saat itu... Ya Allah kekalkan hubungan kami.. Permudahkan apa yang telah kami rancang...

Nota : Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain...

F&P Forever~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails