Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

29 June 2011

~Pendengar ke Pencerita~

Anda pendengar atau anda pencerita...


Jika anda pendengar.. Walaupun berbalas mesej atau chatting... anda pasti akan tabah mendengar membaca apa yang dinyatakan... Seringkali anda akan menyelitkan ayat-ayat pemangkin semangat ... Namun kadang kala anda sendiri ketandusan idea .. Lalu yang mampu di nyatakan hanyalah oh... iya... ish-ish... oh bagus la.... Yeke.... Tulah... Begitu yer... Ehh boleh ke macam tu... Ohh macam tu... Oooooo.... Dan yang paling bodoh sekali adalah erm.. k ... Kalau hantar kat aku K je.. aku terus tutup window tu... Tapi kalau Jejaka aku yang mesej.. aku balas.. K je ke..... Hahaha....

Jika anda adalah pencerita ... Pastinya.. ayat anda akan meleret-leret panjangnya... Rasa seperti segala-galanya ingin dinyatakan didalam satu lafaz.. *ish.. ko ingat lafaz nikah ke.. nak satu nafas ni* ... Alamak aku tak dapat nak menghayati jiwa seorang pencerita.. dah lama aku tak jadi si pencerita.. aku kerap menjadi si pendengar...AyOoo..

Arios~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails