Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

30 June 2011

~Kisah hari ini~

Hari sabtu.. YEah... Hari sabtu... Hari aku akan mula berholiday!!!!

Yeah!!

*sebenarnya alang-alang pergi hantar adik aku daftar masuk poli*

~KK-PA-KL-PD-KK~

Yeah.. carta alir perjalanan aku... Apakah itu....?? Kuala Kangsar adalah rumah aku.. hehe.. ke Puncak Alam singgah sebentar di rumah mak sedara aku.. bermalam disitu... Kuala Lumpur... Padil ajak pergi Kampung Baru dia nak belanja makan.. Hehe... dan Isnin baru bertolak ke Port Dickson... Daftar jam 9.. Ades..

Tapi.. kena aku tak rasa sangat melompat-lompat nak pergi holiday...

Hurm... dah lama rasanya tak berjumpa dengan Jejaka Masa Hadapan.... Kena charge balik perasaan ini.. Tapi bila nak jumpa nya.. ISk.. Biarlah masa dan waktu menentukan segalanya...

Arios~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails