Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

26 June 2011

~Lihat blog itu .... Aku sedih !!!! ~

Hora~

Kadang-kadang aku sedih bila melihat bloglist yang aku letak kat dalam blog aku...

Ada blog sahabat-sahabat yang sudah lama tidak di update ... Ada yang telah menjangkau 2 tahun... Adakah blog itu sudah dilupakan atau sudah membina blog lain...

Aku harap.. selagi blogspot ini memberikan khidmat yang percuma.. aku akan sentiasa menghapdetkan blog ini.. 

Ini adalah dunia ku.. Ini adalah diari ku... Ini adalah kisah ku .... Ini adalah cerita ku ....

Moga terdapat sedikit perkara yang boleh diceduk dari blog ini dan membawa manfaat kepada semua ~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails